2011年4月3日星期日

紫藤

經過見個地咁多花瓣嘅? 擔高頭望下, 原嚟d紫藤已經開咗, 唔怪得d蜜蜂咁嘈啦. 我哋落雨, 個天好灰. :(

沒有留言:

發佈留言