老友記檔案
人生旅途中各自的風景 --- by 老友記
2011年4月8日星期五
會觸電. 文太去買套用來電兔仔, 山羊. 埋唔到去. 人手破壞就另一回事.
1 則留言:
M Man
2011年4月9日 上午6:03
咁好?! 鐵網加電呀? 唓! 有個網都得啦, 重加電? 會唔會電親自己架?! :D
唔得閒, 好攰呀. 晚安.
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多...
‹
›
首頁
查看網絡版本
咁好?! 鐵網加電呀? 唓! 有個網都得啦, 重加電? 會唔會電親自己架?! :D
回覆刪除唔得閒, 好攰呀. 晚安.