老友記檔案
人生旅途中各自的風景 --- by 老友記
2011年4月1日星期五
影咗好多相都唔得閒貼上嚟.
d果樹有好多病, 前日各採咗一d辦, 拎去買農林店配咗d新藥, 尋日即刻分別去噴咗, 希望有好嘅效果啦.
天氣報告話呢幾日會好暖, 真係好希望抽得出時間去搬士多房. 不過我好攰呀.
沒有留言:
發佈留言
‹
›
首頁
查看網絡版本
沒有留言:
發佈留言