2008年2月10日星期日

無線電視記者, 林美香


剪漏咗一棵玫瑰, 去剪埋佢, 點知'嚴重受傷', 出力拉把鋸, 咁啱失控撞埋去d刺度, 隻手指即刻又痺又痛, 流到兩隻手都係血. 文幫手用火酒洗乾淨, 好彩止咗血. 痛得我.

文話 係咪呢? 成日做gardening, 仲唔肯去打針. 咁我都承認係有必要打. 但我怕打針又係事實. 呢d係心理問題吖嘛. 星期一我會去嘅. 都唔知使唔使重新計.


2 則留言:

  1. 玫瑰花 d 刺係好 sharp. 你相片果 d 好鋒利.我希望文太你有好好既膠布. 好密封既膠布.
    打針唔痛喇, 我最近拮左幾野, 唔望住就無事.
    記得乘機指文生去做家務, (哈!)前排鬼婆推哂比我, 佢切到手.

    回覆刪除
  2. 有呀有呀, 我屋企可能冇米, 但唔會冇膠布, haha!

    好似係破傷風針嚟, 痛架, 恐怖架. 整個預防程序唔知要打幾多次. 上次打之前姑娘叫我雪定d冰, 佢話可能會腫會痛幾日, 好彩冇事. 打完叫一年後去打第二次, 我冇去, 依家過晒期, 健康中心打電話嚟緝凶, 又話人哋已經換晒d睇醫生咭, 我仲未換, 哈, 鬼咩, 我都冇去睇醫生, 點會咁神心特登去換吖.

    我唔會點文做嘢架, 我份內吖嘛. 我唔中意俾人覺得我少少嘢懶巴閉咁. 好多時整親手我都照做, 濕手濕脚, 好容易發炎, 發炎就好耐都好唔番. 有陣時諗番香港嘅生活, 係幾委屈架.

    回覆刪除

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);