2023年7月11日星期二

告別的時候大概終於要到來了.

盡管已講了無數次, 傷心欲絕的我此刻最想對妳說的仍然是, Healthy, 好多謝妳. 

😢😢😢

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 七月十六號中午離開. 血癌, 佢對藥物冇反應. 七月四日醫生建議打針, 我斷然拒絕. 但亦祇能留住佢多十二日.
      呢記無情棒痛得我...

      刪除
    2. 十一歲半算高壽, 來去隨緣, 請節哀.

      刪除
    3. 最可恨係原嚟貓科白血病病毒早已有疫苗, 但我唔識, 亦從冇醫生同我講.
      呢種病毒由體液攜帶, 好易傳染, 祇要同帶病毒的貓互相理毛, 或者共用飲食器具, 都可以傳染.
      奉勸有貓的朋友, 唔想承受呢種蝕骨之痛就趕緊幫佢哋打疫苗.

      刪除

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);