2013年12月26日星期四

恐龍法官

19 則留言:

  1. 香港終審庭單野就係恐龍法官嘅問題,one way or the other 去判,take 左個越權嘅結果,法官問下自己,香港政府既定立場係點判? 世界各國係點立場.奇怪係香港人唔鬧法官。
    都去講不切實際,去講 應然 (should),而不是實然嘅野,就係猛up要取回審批權,但其含意又無咁慈悲為懷,要篩選, 要經濟好果d,唔要老弱窮低學歷, 咁咪唔大仁大義囉?
    還不如何喜華貫徹到底,就係窮人就係要補貼嘅,應份要,此城虛有其表,經濟爛,窮人之成窮人係富人嘅錯,係社會嘅錯,無財富再分配,投基炒賣之地係遍地窮人望門興嘆無得炒賣去發達,,咁窮人係好應有補貼,何喜華之流應該係咁想吧。這無甚奇怪。幾貫徹。
    而鼓吹只係少少錢社福開支,意謂慷慨,但要取回審批,究竟係在意定唔在意? 好有 HOW? 嘅問題。
    為什麼中共要做一D野去違背佢殖民嘅 agenda? 究竟係點叫大陸佬比條路香港人行?
    拿人就手短,吃人就嘴軟,擺明係知道當中窘局,點取回審批? 到不如講掟幾十個億比美國第柒艦隊,導彈即刻指實北京市,外判就有大手瓜,哈哈,咁柒嘅想法都有HOW嘅意味。
    要取回審批, 就如夢囈的言語。
    普選特首就有? 就比個愚弱微高票當選,比個天佢做膽,都無本事明知人在殖民而佢去做攔路虎,SOURCE OF POWER 決定為那些人服務,但香港唔係,香港就係唔可以。
    D 人就係中意講講講似是而非嘅東西。

    回覆刪除
  2. 祇係知道有一單嘢判咗, 無需守七年嘅關, 新移民可以攞福利, 但唔知相關嘅法律點寫, 法官嘅理據又係乜. 但我相信, 最終都係以中共嘅利益為依歸. 判決對佢有利, 個判決一定會維持; 判決對佢冇利, 咪又一次釋法囉, 總之每釋一次, 你嘅法治就少一d, 最後, 終審法院門高狗大都係虛有其表.

    希望香港人意識到法律嘅重要啦. 大陸任何一個城市都比你香港優勝, 話晒親生仔, 所有資源都係現成, 你香港有乜優勢? 有, 英國人留低嘅完善法律制度.

    點解我最憎老懵? 因為香港嘅治權就係由佢開始拱手奉俾大陸, 亦係佢抽走香港法治根基嘅第一舊磚頭.

    唔好貪方便, 唔好輸打驘要, 唔好試圖用群眾壓力去改變個判決. 但我贊成用壓力去令到判決嘅依據得到修改, 改到合理. 做乜都好, 要跟程序, 破壞咗程序, 成套機制重有乜用?

    香港重可唔可以返番去英治時代? 返唔到架, 冇架喇. 但都希望香港人唔好太短視, 為子孫後代着想下.

    香港離我太遠喇, 風燭殘年, 唔想花精神時間去為人憂柴憂米囉.

    回覆刪除
  3. 點註釋香港居民四個字.
    咁有時睇新聞, 比如 釋放PUSSY RIOT, 比如台積電真係講得出做得到, 果然打低泡菜佬三星, 佢得7成, 泡菜佬得3成蘋果IPAD 晶片OEM訂單, 取得小勝 (恭喜.) ......ETC.
    咁就會令我想到香港真糟糕. 人家都有PUSSY RIOT, KHORDOKOSKY, 有錢佬為什麼反普京? 官商勾結嘛, 點解拗氣? 咁奇怪既.
    香港, 講骨頭無骨頭講經濟能力, 就產業空洞. 一個像人都無, 浪費足咁多年時間, 佔中係為籌錢. 係未上床就猛要肉金既學棍.
    呢D學棍應該有日行行下街比一大舊錢扎死左, 啊, 原來解款車撞車, 真係好多錢跌出0黎, OOPS, 扎死左. 恨到囉.
    ANYWAY 就有感而發遮
    (管好德國自己既問題啦.)
    德國D野唔使同非德國人講, 聽劉嘉鴻, 拿住本經濟學人當聖經去講德國, 真係莫名其妙. 佢講到好失望總理MERKEL 讓最低工資, 令佢好失望.
    唔到佢失望遮, 點解讓? 為乜要讓? 緊係有理由. 不過佢仍算有讀下書. 就有好奇聽下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有一大產業, 好好搵, 可永生永世持續發展, 獨家壟斷而冇人會抨擊嘅, 咪就係泛民陣營呢個民主總代理囉. XD

      骨頭? 有架, 不過一有水, 就變咗滑頭囉. 咁成功咁消耗民氣法, 佢哋好快唔止唔會被打壓, 重有大力支持添. 好囉, 一片和諧, 家和萬事興, 香港人好睇重架! XD

      唉, 你我都係他鄉之客, 無能為力又好, 事不關己都好, 仍然無可否認條根係喺嗰邊嘅, 雖然唔敢講一定會落葉歸根, 但關心家鄉之事都係出於自然, 不忘本也.

      不過於我, 最多都係睇下新聞, 知道發生咩事, 係咁多, 其他就, 就算有心都係無力囉, 況且, 都真係冇心喇, 香港人自己嘅選擇, 佢哋自然會為自己負責. 總之, 子非魚.

      刪除
    2. 我總愛一路看戲一路說嘴. 誠我之陋習, 沒什麼偉大, 就是在看戲, 這齣戲爛透.

      刪除
    3. 說嘴冇所謂, 但唔好咁投入, 傷心又傷身. 我時時都要告誡自己, 因為我一旦投入感情就好傷.

      刪除
    4. 沒有EMOTIONAL ATTACHMENT, 就是愛碎唸, 就是 愛 哎喲, 眼看他起高樓, 眼看他樓塌了, 也是合乎物理學的一種現象耶.
      我沒有安一點好心. 一點關心亦沒有. 就是愛看戲.

      刪除
  4. 爸爸去哪儿 20131213
    http://youtu.be/d5h9PhVLswA

    @ ~ 5分鐘

    小豬叫什麼名字呀?

    小朋友說 叫小乖, 叫快快.....叫吵吵....

    什麼? 叫操操?! 滿帶勁耶.
    (吵吵 跟 操操 差好遠.死廣東話人.)
    OOOPS.

    我只是看了一點, 幾分鐘, 看來好無聊耶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近都耐唔耐見到 '爸爸去哪儿' 呢幾個字, 原嚟係戲.

      最好告佢哋虐畜, 太過份喇!

      做乜簡體字架? 我反而好中意嗰d簡陋嘅農舍, 幾有懷舊feel.

      刪除
    2. COPY AND PASTE 就簡體.
      我睇到去 吵吵 就停, 畫下隻豬, OK啦. 畫完去殺左佢來食. 就衰D.
      個 IMPLICATION 都有點嘔, 佢中國D 靚KEN 重唔夠捧在手心養咩? 一孩耶. 重作溫情泛濫狀.
      佢拍D 男子漢一點既可以嗎, BEAR GRYLLS 果D SURVIVAL PROGRAM 咁, 中國式求生術, 可能有D問題, 製造一堆女人型情溫情爛情相既中國男人, 比講求生安全.
      求生不好管.

      香港都係咁, TVB 講韓國花美男化妝術 : 如果係去CUBBING 呢, 就掃邊隻粉底, 薄薄都要, 遮好D 粉刺粒粒, 又擦小小LIP GLOSS ,個嘴唇就有點光澤, 精神D, 就可以去CLUBBING 啦.

      講埋哂D 無聊野咁. 香港D 電視真真係好無聊.

      你手痛就不用回.

      刪除
    3. 佢哋唔係畫隻豬仔呀, 佢哋攞d豬仔去跑障礙賽, 監粗嚟, d豬仔唔肯走, 唔夠快, 佢哋係咁成隻ching 起佢, 又趕又打咁, 嚇都嚇死佢啦.
      我隻手有d動作痛多d, 有d動作痛少d, 扭手巾用唔到力, 拎杯水飲都要兩隻手, 係咪忟憎?

      刪除
  5. 諾基亞狀告HTC 侵權, 德國戰場, 兩個外國品牌在鬧, 判得好好, HTC 有罪, 但諾基亞要在德國禁售HTC ONE等相關型號手機, 要預付保證金三億 , 有錢就禁.
    諾基亞就去問母公司微軟要錢囉.
    幾年前諾基亞違反承諾, 領德國政府津貼在BOCHUM 開廠, 未夠年期關閉轉去羅馬尼亞, 結果打一輪官司. 唔領公帑無事, 一領就沒完沒了. 要計清楚, 去德國法庭計.
    所以諾基亞 今次得COLD SHOULDER 待遇, 無幾奇怪.
    幾令人微笑添.
    法官唔恐龍既示範.

    回覆刪除
  6. 阿文太,真冇陰功囉,牙剛痛完,又到手痛?!
    蕉蕉係好人?HaHa...
    咁蕉蕉就介紹以下長片中嘅丫頭 做文太嘅家務助理,讓文太再三感動吓...
    http://youtu.be/TQ-kteFVWUM
    警告:以上片段可能會令 唔恐龍嘅德意志裁判官 Σ哥仔 熱血沸騰,甚至X血!

    回覆刪除
  7. 誰偷走了蕉的貼文?!
    看似成功出貼,甚至 Recent Comments 處都有紀錄
    一旦 refresh page, 貼文就失蹤,撞鬼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關我事。有bug 呀。

      刪除
    2. ~repost~
      阿文太,真冇陰功囉,牙剛痛完,又到手痛?!
      蕉蕉係好人?嘿嘿...
      咁蕉蕉就介紹以下長片中嘅丫頭 做文太嘅家務助理,讓文太再三感動吓...
      http://youtu.be/TQ-kteFVWUM
      預警:以上片段可能會令 唔恐龍嘅德意志裁判官Σ哥仔 熱血沸騰,甚至X血!

      刪除
    3. 哈哈哈, 好好笑呀, 好開心呀! 原嚟重有人水皮過我架, 哈哈哈! 蕉蕉妳真係好! 多謝多謝.

      個妹妹仔咁靚咁可愛, 點捨得用嚟做妹仔?! sam可能想即刻入伊斯蘭教呀, 哈哈哈!

      嗰個司徒夾帶呢, 我好耐以前已經睇過一次佢煮公仔麵架喇, 但嗰陣佢重未表現到佢嘅優點, 淨係覺得佢搞笑啫, 冇乜特別. 依家發覺佢除咗真係識之外, 佢嘅溝通好有技巧同藝術.

      嘻嘻, 我重未死得呀, 重有排捱架. 套機器唔係設計嚟咁用, 冇接受培訓, 不恰當使用咗十幾年, 係咁囉,

      係喎, 我終於見到sam都有嗰個符號喎. 都係蕉蕉妳叻, 妳乜都留意到嘅.

      刪除
    4. 我估blogger今朝黐咗線呀, 我今朝有上過嚟不過開唔到, 可能就係嗰陣蕉蕉嘅帖俾佢食咗嘞.

      刪除
    5. 望幾秒就閃, 點會嘔血?
      knowledge is pain. 唔望就好 :)

      刪除

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);