2014年1月6日星期一

不要辜負... 馬上有...

最近令我笑嘅嘢除咗Reza Mahammad 之外, 重有就係喺網上睇到呢d嘢, 抄上嚟睇下你哋笑唔笑啦.


不要姑父
 http://tw.aboluowang.com/2013/1215/356730.html#sthash.filzPcD1.dpbs
 不要姑父


我唔抄字, 睇下你哋知唔知咩意思?
馬上體
 http://hk.aboluowang.com/2013/1229/360220.html#sthash.AmOXOcgU.ttpbXQBf.dpbs


1



2


3


有冇人知幾時新年呀?



18 則留言:

  1. 臺灣馬英九當年是用 馬上好 來SELL,唉,討厭阿扁,他們選了個馬,後來恍然大悟,馬 + 扁是騙,真是有點玄。
    李敖大師12月19日上新聞追追追,我知道李敖有甚麼問題,可是我還是要把他放在當世罵人冠軍的位置,他亦永遠確立了應有氣度,準備(只有用過功的人應要被欣賞),用詞,幽默感的標準,沒有丟過臉。講到尾,人要有錢,到某年紀,沒錢沒底氣,那種氣急敗壞都很可笑。
    李敖說馬是一個有臉蛋的笨蛋。也年老色衰。(跟 kirk douglas 罵 stanley kubrick is a talented piece of shit. 也滿異曲同工。)
    看來是本命年耶。
    祝臺灣人, except Ma Ying Jeou 好運。

    回覆刪除
    回覆
    1. correction, 是屬虎,不是屬馬,好像2013是虎年?難怪他吃了 c 的樣子。

      刪除
    2. http://tw.18dao.net/%E7%94%9F%E8%82%96%E5%B1%AC%E7%9B%B8/%E5%8D%81%E4%BA%8C%E7%94%9F%E8%82%96%E7%B4%80%E5%B9%B4%E5%B0%8D%E7%85%A7%E8%A1%A8 呢度有得查, 2014係馬年, 2013 係蛇.

      刪除
    3. 李敖係公認嘅才子, 唔係又點吸引到胡茵夢呢個大美人吖. 可惜才子佳人嘅童話故事咁短癮. 當年嘅胡茵夢真係好靚. 佢嗰類型, 我諗後來嘅祇有陳寶蓮有得比?
      才子重係俊傑添, 識將個仔送去大陸讀書, 點知邊位同窗係將來嘅儲君? 一個唔覺意娶個公主做埋駙馬冇幾出奇, 千金買鄰呀!
      腹有詩書氣自華, 要有錢先有底氣嘅男人, 有d可悲囉. 依家歐洲周圍都係額頭就已經鑿住個金字嘅男人, 佢哋d底氣, 祇堪呼奴喝婢而已.

      刪除
    4. 我喜歡佢嘅方法學,其言行就係一個外省掛。台灣有D外省掛就係永遠都養唔熟。
      無個錢,又要做冥嘴,就會讓人覺得好憤世嫉俗,係好難被人重視。往往會好脫離重點,果D言必杏加橙,甚至更把口唔收足咁多年果D,永遠都有種 無 grace,好無自制力嘅感覺。so desperate 嘅感覺。
      咁係令某種膚淺重視包裝嘅人如我呢種,覺得肉酸,倒胃。
      而李敖發UP風就唔倒胃? 係,我係會 scan 出佢交雜好多有趣嘅兩頭蛇內容。
      我無需要愛上佢全部而喜歡佢,我抽取佢OK部份去推崇佢, 佢嘅方法學,佢嘅 charm 係可取嘅。
      又掉轉,抽取某些人嘅內容而不是佢不堪入目嘅 presentation 來欣賞?
      做唔到,我係咁膚淺,咁重視修詞,包裝。不過其實佢整套方法學都係膚淺,成日空槍上陣,好典型香港人STYLE。
      anyway,結論係我膚淺。

      刪除
    5. 你係咪想講黃毓民? 做乜講得咁隱晦啫! 因為我認同佢呀? 咁我中意粉紅色, 你就唔可以話粉紅唔靚? 我唔中意黑色, 你就唔可以話黑色先有品味? 咪傻啦!
      驚我同你嗌交呀? 係都好呀, 橫掂我都未同人嗌過. lol
      嗱, 講到冇底氣, 呢, 冇學識, 冇見識, 冇膽色, 冇美色, 連交都唔識嗌, 冇出息到咁, 我先算人辦呀!

      刪除
    6. 你認為我挑釁你? 我無。不過我亦無乜想補充。
      講完。

      刪除
    7. 吓----? 挑釁? 我梗係唔會咁諗啦!
      我係咪又講錯嘢呀?

      刪除
  2. "千萬不要辜負....."
    這不及時敝的斷氣真壞事.
    就這樣不要了姑父 !

    回覆刪除
  3. M.Man : [[ 有冇人知幾時新年呀? ]]
    今年早到,2014-Jan-31 Fri. = 正月初一
    溫哥華電台節目主持人張無忌剛指出
    2014年 中、西情人節重疊 N年才有一遇!

    [[ 更有網友曬出各自的“史上最強版”,
    在馬背上放一隻茄子,稱其為“馬上有一切”。]]
    一隻茄子=有一切?? 唔明! 何解???

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒蕉蕉. 係咩? 中西情人節同一日? 慘咯, d餐廳少咗一個搵笨機會咯. lol
      '茄'要用國語讀先明架, 第四聲, 同'切' . XD

      刪除
    2. 玩諧音? 把一座珠穆朗瑪峰放在馬上 !

      刪除
    3. 馬上有珠穆朗瑪峰? 乜咁長架! 讀完粵語讀國語, 都係唔明. :(

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. Umm ...... 馬上風 ??
      --------------------------------
      近排熱炒“特別的朗誦技巧”,你地睇過呢條惡攪remix版未?
      http://youtu.be/mpTrmCO4PMA
      原裝版 冠軍的技巧 --- http://youtu.be/cZbSA0xixwM
      如果梁同學用他的技巧 去誦讀文太白田的詩詞,身為作者有乜睇法?
      --------------------------------
      記得文太頗為“欣賞”毛孫的墨寶,可能都會喜歡他的朗誦?
      http://youtu.be/Yv7UyJPNJps
      題目中的『曠世奇才』,筆誤?應該係『鑛細期採』?

      刪除
    6. '風'? 得一個字咋喎.
      信唔信我真係三條片都睇晒? 連我自己都唔信我真係有咁嘅忍耐力呀, 哈哈!
      呢位同學仔嘅另類我就唔識欣賞嘞, 不過毛孫嘅朗誦又真係令我刮目相看喎, 至少覺得, '哦, 原嚟佢知道寫乜嘅喎', 咁囉.
      講起毛孫, 佢d題字重頂隱呀, xx是好xx嗰d呀, 真係好好笑.
      呀, 我諗到呀, 白田先生有兩首長律好啱梁同學朗誦架, 桂林同三峽嗰兩首呀, 哈哈!

      刪除

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);