2014年4月14日星期一

十年苦等, 興奮期待



唔知你有冇覺得奇異果嘅毛好煩, 就咁洗唔係咁容易可以洗甩, 然後好容易就會污染果肉.
所以我曾經諗, 奇異果冇毛就好嘞. 
果然有喎.

大約十一十二年前, 見到冇毛嘅奇異果(見過一次之後再冇遇上過)
咩味嘅呢? 買幾個試下先. 味道冇乜特別, 但冇毛就吸引. 
於是我留咗核做種子, 又發芽成功.

多年嚟我一直小心保護耐心等待, 終於依家有一棵有花蕾. 我比劉文正幸運呀, 哈哈!

好開心, 好雀躍.
依家好想見到佢開花, 睇下係雌花定係雄花.
由於第二個品種嘅經驗, 我覺得雄花對品種嘅影響似乎唔係咁大, 所以我希望係雌花.

到開花之後, 又會好期待結果, 證實究竟父系特點嘅遺傳性強d呢, 定母系特點嘅遺傳性強d.
啊, 種嘢就係咁, 祇要種, 就有期待.
祇要種, 就有希望.
不過, 好多, ---可以講大多數,--- 嘅果樹都需要用嫁接去保持品種嘅優良特性, 實生苗係有變數嘅.
無論如何, 超過十年嘅期待終於要揭盅, 任何結果都係令人興奮. 

(部相機唔知黐咗邊條線, 最近有時會影到d直紋出嚟)

唔知係咪初花, d花蕾大得好慢. 本嚟佢係所有品種中萌動最早, 但其他嘅一發芽, 佢就明顯已經跑輸咗.



舊有品種, 大得好快.






沒有留言:

發佈留言

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);